maanantai 7. heinäkuuta 2014

Kolmet sulkakorvakorut

Nyt minulla olisi esiteltävä kolmet sulkakorvakorut, jotka olen tehnyt joskus viime vuoden puolella. Itse tykkään sellaisista korvakoruista tosi paljon ja olen parit sellaiset jo ehtinyt täällä blogissa esittelemäänkin ja tässä olisi nyt sitten lisää. :)

Näissä ensimmäisissä korvakoruissa olen käyttänyt mustia ja pinkkejä sulkia, joihin olen sitten kiinnittänyt koristeeksi strasseja. Lisäksi näissä on vähän ketjua ja koukkuina on avonaiset korvakorukoukut.




Seuraavaksi on kahdet turkoosin väriset sulkakorvakorut, joissa on toisissa koristeena strasseja ja koukkuina on molemmissa avonaiset korvakorukoukut.




4 kommenttia:

  1. Nuo pinkkimustat on aivan ihanat :-). Itselläni on maatunut korupöydän laatikossa violettimustia höyheniä varmaan yli puoli vuotta, mutta en vaan saa aikaan tehdä niitä korviksiksi asti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Itekin tykkään niistä tosi paljon.

      Poista
  2. Hieno idea piristää sulkia strasseilla! Itse en oo vielä päässyt edes sulkien hankintaan asti, vaikka mielessä on jo pitkään pyörinyt sulkakorvisten teko. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei, kun hankkimaan vaan ja tekemään. :)

      Poista