tiistai 10. kesäkuuta 2014

Ensimmäinen postaus

Moi!

Nimeni on Mari ja aloitin tänään tämän uuden blogin pitämisen, jossa tulen esittelemään itse tehtyjä helmikoruja. Minulla on jo ennestään yksi blogi, jota olen pitänyt kohta yli vuoden ja sen aiheena on kynnet ja kynsitaide.

Minun oli tarkoitus aloittaa tämä blogi jo viime vuonna, mutta ei vaan jostain syystä tullut sitä aloitettu kun vasta nyt. Olen harrastanut korujen tekemistä kohta melkein 2 vuotta ja koruja onkin kertynyt laatikkoon jo melko paljon. Teen koruja niin itselleni, kuin myös muillekin.

Nyt esittelen tämän blogin ensimmäisen korun, joka pääsi myös tuonne ylhäälle bannerin kuvaksi. Tässä korussa olen käyttänyt mustia, vihreitä, turkooseja sekä läpinäkyviä lasihelmiä ja hopeisia muovihelmiä. Helmet olen pujottanut koruvaijeriin ja lukoksi olen laittanut salpalukon. Koristeeksi laitoin siiven muotoisen riipuksen, lasisen pisarahelmen ja korupiikkiin pujottelin noita samoja helmiä, joita on myös muualla korussa.




Olen myös valmis myymään korujani jos niistä joku kiinnostuu ja haluaa niitä itselleen ostaa tai vaikka jollekin lahjaksi. :) Jos on halukkaita ostajia niin voi laittaa viestiä ja kysyä myynnistä postauksen kommentti kentässä tai laittaa sähköpostia osoitteeseen: mmartsa0@gmail.com

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos. Niin munkin mielestä. :) Tää on mun lemppari kaulakoru minkä oon tehny.

      Poista