sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Punaisia korvakoruja

Tänään esittelen kolmet korvakorut, joissa kaikissa on punaisia lasihelmiä.

Nämä ensimmäiset korvakorut olen tehnyt silloin, kun aloitin tämän koruharrastukseni eli nämä ovat ihan ensimmäiset korvakorut mitkä olen tehnyt. Olen käyttänyt näissä punaisia sydämen muotoisia lasihelmiä, jotka olen pujottanut korupiikkiin ja sen sitten kiinnittänyt tuollaiseen ketjuun. Ketju on kiinni avonaisissa korvakorukoukuissa.




Seuraavaksi on ensimmäinen kokeiluni "rypäle" korvakoruista, jotka mielestäni onnistui kyllä tosi hyvin. Näissä olen pujottanut punaisia lasihelmiä rautalankaan ja sitä sitten kieputtanut renkaaksi kiinnitystä varten. Ne olen sitten kiinnittänyt valmiisiin renkaisiin ja renkaan sitten avonaisiin korvakorukoukkuihin.

Näistä korvakoruista itse tykkään tosi paljon. :) Ne on niin kivan näköiset.




Viimeisenä on pitkät korvakorut, joissa olen käyttänyt vaaleanpunaisia ja punaisia lasihelmiä. Helmet olen pujottanut kolmeen korupiikkiin, jotka olen sitten yhdistänyt toisiinsa. Koukkuina on avonaiset korvakorukoukut. 




4 kommenttia:

  1. Ai että, ihanan herkulliset noi punaiset terttukorvikset :-D

    VastaaPoista
  2. Nam nam, minäkin rakastan ryppäitä! Kauniit kieputtelut ja rautalangan sävy sopii ihanasti tuohon marjanpunaiseen. ♥ Tuollaisista ekan kuvan tyylisistä ketjukorviksista pidän myös.

    VastaaPoista